About actors & actress Alayça Öztürk Anastasia Tsilimpiou animatori petreceri copii Articole Articole utile Ask Sana Benzer Asli Enver Aşk Laftan Anlamaz Așk ve Mavi Bahar viață furată Balanță Bana Sevmeyi Anlat Begüm Kütük Yaşaroğlu Berbec Beren Saat Bergüzar Korel Bir nefes yeter Birgül Ulusoy Black Pearl Blănoșii Blogger Boran Kuzum Bride of Istanbul Burak Özçivit Burak Sağyaşar Burcu Kara Burcu Kiratli Cadouri Camera 309 Cansu Dere Capricorn Carti Casatorie Ceaiul turcesc Celebrity News Ceren Tașçı Cingöz Recai Çoban Yıldızı Cofetaria Tic Tac Conspiratii Cosmetice Costume curatarea jaluzelelor De la A la Z Decizii de viata Demet Özdemir Despre actori Despre dragoste Despre Dumnezeu Despre flori Diete de slabit Dila Hanim DIP Doi mincinosi Dolunay Soysert Dragoste infinita Dragoste și ură Duo Flame Emrah Erdoğan EN Endless Love Engin Akyurek English Info English News Erkan Petekkaya Ezgi Asaroglu Facebook Birthday Video Fahriye Evcen Farah Zeynep Abdullah Fecioară Festivalul de Film de la Cannes Filme Final Frumusetiile naturii Furkan Palali Furtuna pe Bosfor Gecenin Kraliçesi Gemeni Gizem Karaca Göksel Demirpençe Gülderen Güler Halit Ergenç Hande Erçel Hatice Șendil Hülya Avşar İki Yalancı Ikinci Sans Inima orașului ~ Bu Şehir Arkandan Gelecek Interviu İrem Derici İrem Helvacıoğlu Istanbullu Gelin İstanbullu Gelin Înalta societate Învăţaţi o limbă străină Jouzour Kadir Dogulu kara para Kara Para Aşk ~ Dragoste de contrabandă Kara sevda Kemal Ekmekçi Kenan Doğulu Kerem Bürsin Kosem Lara Uzerli Legamantul Legea Pamantului Leu Lifestyle Love and Hate Lyrics Mehmet Akif Alakurt Meryem Uzerli Miray Daner Mireasa din Istanbul Miss Turcia Mistere Muhammet Uzuner Murat Boz Murat Boz și Aslı Enver Music Mutluluk Zamanı Muzica Nefis Tarifler Neslihan Atagül NO: 309 NO: 309 ~ Camera 309 Noaptea de hena Nunta anului Nurgül Yeşilçay O Hayat Benim O singură privire Oala sub presiune Ochelari de soare polarizați Oferte si promotii online cu reduceri Okan Yalabik Oktoberfest Osman Karakoç Oua vopsite Özcan Deniz Özlem Tekin Pamela El Kik Paramparça Paranormal Patria mea esti tu Păcatele inimii Pelin Karahan Pelin Uluksar Perla Neagră Pești Pinar Deniz Pinar Dilek Presenting series Prezentare seriale Puterea destinului Rac Regina nopții Retete Review Ritualuri magice pentru dragoste RO Rüya Saadet Işıl Aksoy Săgetător Scorpion Secretul vindecarii spontane Selin Dumlugöl Selin Şekerci Semnificația viselor Senan Kara Serial libanez Seriale turcesti Sertab Erener Sezen Aksu Sfaturi utile Shopping Sibel Kirer sisteme de mobilitate Siyah İnci spalarea jaluzelelor Steaua sufletului stil de viață Stiri Stiri mondene Suleyman Magnificul Şükrü Özyıldız Tarkan Tevetoğlu Taur Taylor Swift Test Test de personalitate Totul despre actorii din seriale Toygar Işıklı Tradarea Trafic site Tuba Buyukustun Tuğba Melis Türk Turkish Celebrity News Turkish TV series Tutoriale Tutorials Two liars Vărsător Vedete de la Hollywood Versuri Vis Wedding Yıldıray Gürgen Yüksek Sosyete Zodiac

Review Blender Star-Light Toro 1000W

Blender Star-Light Toro 1000W, Control Digital, Putere 1000 W, 1.5 l, Vas de sticla, 5 Viteze, Functie impuls si zdrobire gheata, Inox

Blender Star-Light Toro
Ajutorul ideal in orice bucatarie!
CARACTERISTICILE PRODUSULUI

Panou control ~ Mod de operare: Mecanic /Electronic/Iluminat
Functie Turbo/Pulse
Capacitate 1.5 l
Trepte viteze 5
Oprirea automata la 2 minute: ofera siguranta la utilizare pentru a evita supraincalzirea blenderului care se opreste singur la doua minute functionare.

Blenderul Star-Light Toro l-am comandat de la Emag de Black Friday la pretul de 139,99 si pot spune ca sunt foarte multumita de achizita facuta. Star-Light TORO ofera performante deosebite fiind o combinatie ideala intre raport calitate-pret si design.
Blenderul Star-Light TORO 1000W este foarte rezistent, perfect pentru a crea milkshake-uri, shake-uri, supe creme, sosuri, smoothie, dar si pentru a marunti legume sau pentru a toca carne. Acesta fiind dotat cu un motor de 1000 de wati, cutite de foarte buna calitate si vas gros de sticla transparenta. Eu l-am folosit pana acum doar pentru milkshake-uri, shake-uri si spart gheata si s-a descurcat foarte bine.
Daca doriti sa achizitionati acest blender se poate comanda cu reducere de 30% de aici.

Din 2013 eu folosesc un Blender Philips HR2161/40, 600 W, 1.5 l, de care sunt multumita avand in vedere ca functioneaza si nu am avut nici un fel de probleme dar ca si design si calitate prefer noul blender Star-Light TORO. Revin cu noi informatii despre blender pe masura ce il voi folosi la diferite preparate.
Cei care detineti "Blenderul Star-Light Toro", nu ezitati sa lasati comentarii in aceasta pagina. Parerea dvs. este foarte importanta pentru toti cei care doresc sa cumpere acest model de blender.
PS: Lista completă a câștigătorilor o găsești aici!

Dacă ți-a plăcut, dă-i un like și distribuie-l și prietenilor!