About actors & actress animatori petreceri copii Articole Articole utile Ask Sana Benzer Asli Enver Aşk Laftan Anlamaz Bahar Viata furata Bahar viață furată Bani murdari Dragoste barbati Begüm Kütük Yaşaroğlu Bere Ciucaș Beren Saat Blogger Burak Özçivit Burak Sağyaşar Cadouri Cansu Dere Carbon Cleaner Carti Casatorie Ceaiul turcesc Celebrity News Cindy Crawford și Kaia Gerber Cofetaria Tic Tac Conspiratii Cosmetice costume Costume Ricardo Montesi curatarea jaluzelelor Dalai Lama Decizii de viata Despre actori Despre dragoste Despre Dumnezeu Despre flori Diete de slabit Dila Hanim Doi mincinosi Dragoste infinita Duo Flame Elimina depunerile de carbon EN Endless Love English Info English News Ezgi Asaroglu Fahriye Evcen Festivalul de Film de la Cannes Film Selfie Filme Final Final serial Frumusetiile naturii Furtuna pe Bosfor Gelato Siviero Maria Hande Erçel Hatice Șendil Hülya Avşar İki Yalancı Ikinci Sans Iluzii optice Istanbull Gelin İstanbullu Gelin Înalta societate Învăţaţi o limbă străină Jouzour Julianne Moore și Liv Freundlich Kadir Dogulu Kara sevda Kenan Doğulu Kosem Legamantul Legea Pamantului Lifestyle Meryem Uzerli Mireasa din Istanbul Mistere Murat Boz și Aslı Enver Muzica Nefis Tarifler Neslihan Atagül Noaptea de hena Nunta anului O Hayat Benim ochelari de soare dama ochelari de soare Pedro Ochelari de soare polarizați Oferte si promotii online cu reduceri Oktoberfest Oua vopsite Paramparça Păcatele inimii Pelin Karahan Perla Neagră Presenting series Prezentare seriale Puterea destinului Reese Witherspoon și Ava Retete RO role roti Rüya Secretul vindecarii spontane Serial libanez Seriale turcesti Sezen Aksu Sezonul 1 Sezonul 2 Sfaturi utile Shopping sisteme de mobilitate Siyah İnci spalarea jaluzelelor stil de viață Stiri Suleyman Magnificul Teri Hatcher și Emerson Rose Test Test de personalitate Toygar Işıklı Tradarea Trafic site Turkish Celebrity News Turkish TV series Tutoriale Two liars Uma Thurman și Maya Thurman-Hawke Vedete de la Hollywood Versuri Vis Wedding Yüksek Sosyete

Review Blender Star-Light Toro 1000W

Blender Star-Light Toro 1000W, Control Digital, Putere 1000 W, 1.5 l, Vas de sticla, 5 Viteze, Functie impuls si zdrobire gheata, Inox

Blender Star-Light Toro
Ajutorul ideal in orice bucatarie!
CARACTERISTICILE PRODUSULUI

Panou control ~ Mod de operare: Mecanic /Electronic/Iluminat
Functie Turbo/Pulse
Capacitate 1.5 l
Trepte viteze 5
Oprirea automata la 2 minute: ofera siguranta la utilizare pentru a evita supraincalzirea blenderului care se opreste singur la doua minute functionare.

Blenderul Star-Light Toro l-am comandat de la Emag de Black Friday la pretul de 139,99 si pot spune ca sunt foarte multumita de achizita facuta. Star-Light TORO ofera performante deosebite fiind o combinatie ideala intre raport calitate-pret si design.
Blenderul Star-Light TORO 1000W este foarte rezistent, perfect pentru a crea milkshake-uri, shake-uri, supe creme, sosuri, smoothie, dar si pentru a marunti legume sau pentru a toca carne. Acesta fiind dotat cu un motor de 1000 de wati, cutite de foarte buna calitate si vas gros de sticla transparenta. Eu l-am folosit pana acum doar pentru milkshake-uri, shake-uri si spart gheata si s-a descurcat foarte bine.
Daca doriti sa achizitionati acest blender se poate comanda cu reducere de 30% de aici.

Din 2013 eu folosesc un Blender Philips HR2161/40, 600 W, 1.5 l, de care sunt multumita avand in vedere ca functioneaza si nu am avut nici un fel de probleme dar ca si design si calitate prefer noul blender Star-Light TORO. Revin cu noi informatii despre blender pe masura ce il voi folosi la diferite preparate.
Cei care detineti "Blenderul Star-Light Toro", nu ezitati sa lasati comentarii in aceasta pagina.
Parerea dvs. este foarte importanta pentru toti cei care doresc sa cumpere acest model de blender.