About actors & actress Acıyor - Mă doare Anastasia Tsilimpiou animatori petreceri copii Articole Articole utile Ask Sana Benzer Asli Enver Aşk Laftan Anlamaz Bahar Viata furata Bahar viață furată Bana Sevmeyi Anlat Bani murdari Dragoste barbati Begüm Kütük Yaşaroğlu Bere Ciucaș Beren Saat Bergüzar Korel Bir nefes yeter Blogger Bride of Istanbul Burak Özçivit Burak Sağyaşar Burcu Kara Cadouri Cansu Dere Carbon Cleaner Carti Casatorie Ceaiul turcesc Celebrity News Cingöz Recai Cofetaria Tic Tac Compari Imobiliare Conspiratii Cosmetice costume Costume Ricardo Montesi curatarea jaluzelelor Dalai Lama Decizii de viata Despre actori Despre dragoste Despre Dumnezeu Despre flori Diete de slabit Dila Hanim Doi mincinosi Dragoste infinita Duo Flame Elimina depunerile de carbon EN Endless Love Engin Akyurek English Info English News Erkan Petekkaya Ezgi Asaroglu Fahriye Evcen Farah Zeynep Abdullah Festivalul de Film de la Cannes Film Selfie Filme Final Final serial Frumusetiile naturii Furtuna pe Bosfor Gelato Siviero Maria Gizem Karaca Göksel Demirpençe Halit Ergenç Hande Erçel Hatice Şendil Hülya Avşar İki Yalancı Ikinci Sans Iluzii optice Interviu Istanbull Gelin İstanbullu Gelin Înalta societate Învăţaţi o limbă străină Jouzour Kadir Dogulu Kara sevda Kemal Ekmekçi Kenan Doğulu Kerem Bürsin Kosem Lara Uzerli Legamantul Legea Pamantului Lifestyle Mehmet Akif Alakurt Meryem Uzerli Miray Daner Mireasa din Istanbul Miss Turcia 2017 Mistere Muhammet Uzuner Murat Boz Murat Boz și Aslı Enver Muzica Nefis Tarifler Neslihan Atagül Noaptea de hena Nunta anului Nurgül Yeşilçay O Hayat Benim ochelari de soare dama ochelari de soare Pedro Ochelari de soare polarizați Oferte si promotii online cu reduceri Okan Yalabik Oktoberfest Oua vopsite Özcan Deniz Özlem Tekin Pamela El Kik Paramparça Patria mea esti tu Păcatele inimii Pelin Karahan Perla Neagră Pinar Deniz Pinar Dilek Presenting series Prezentare seriale PROMO Puterea destinului Retete RO role roti Rüya Saadet Işıl Aksoy Secretul vindecarii spontane Serial libanez Seriale turcesti Sertab Erener Sezen Aksu Sezonul 1 Sezonul 2 Sfaturi utile Shopping sisteme de mobilitate Siyah İnci spalarea jaluzelelor stil de viață Stiri Suleyman Magnificul Tarkan Tevetoğlu Test Test de personalitate Toygar Işıklı Tradarea Trafic site Tuba Buyukustun Tuğba Melis Türk Turkish Celebrity News Turkish TV series Tutoriale Two liars Vedete de la Hollywood Versuri Vis Wedding Yıldıray Gürgen Yüksek Sosyete Zodiac

Review Blender Star-Light Toro 1000W

Blender Star-Light Toro 1000W, Control Digital, Putere 1000 W, 1.5 l, Vas de sticla, 5 Viteze, Functie impuls si zdrobire gheata, Inox

Blender Star-Light Toro
Ajutorul ideal in orice bucatarie!
CARACTERISTICILE PRODUSULUI

Panou control ~ Mod de operare: Mecanic /Electronic/Iluminat
Functie Turbo/Pulse
Capacitate 1.5 l
Trepte viteze 5
Oprirea automata la 2 minute: ofera siguranta la utilizare pentru a evita supraincalzirea blenderului care se opreste singur la doua minute functionare.

Blenderul Star-Light Toro l-am comandat de la Emag de Black Friday la pretul de 139,99 si pot spune ca sunt foarte multumita de achizita facuta. Star-Light TORO ofera performante deosebite fiind o combinatie ideala intre raport calitate-pret si design.
Blenderul Star-Light TORO 1000W este foarte rezistent, perfect pentru a crea milkshake-uri, shake-uri, supe creme, sosuri, smoothie, dar si pentru a marunti legume sau pentru a toca carne. Acesta fiind dotat cu un motor de 1000 de wati, cutite de foarte buna calitate si vas gros de sticla transparenta. Eu l-am folosit pana acum doar pentru milkshake-uri, shake-uri si spart gheata si s-a descurcat foarte bine.
Daca doriti sa achizitionati acest blender se poate comanda cu reducere de 30% de aici.

Din 2013 eu folosesc un Blender Philips HR2161/40, 600 W, 1.5 l, de care sunt multumita avand in vedere ca functioneaza si nu am avut nici un fel de probleme dar ca si design si calitate prefer noul blender Star-Light TORO. Revin cu noi informatii despre blender pe masura ce il voi folosi la diferite preparate.
Cei care detineti "Blenderul Star-Light Toro", nu ezitati sa lasati comentarii in aceasta pagina.
Parerea dvs. este foarte importanta pentru toti cei care doresc sa cumpere acest model de blender.